Cantània 2017

Les nenes i els nens de la classe Xocolata (4t) de la nostra escola han participat a la Cantània, el projecte estrella del Servei Educatiu de l’Auditori en el que han particiàt prop de 50.000 alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è d’Educació Primària des d’ara i fins al juny. Aquest any la cantata porta per títol “La Nit dels Malsons” i l’han escrita la dramaturga Marta Buchaca i el compositor Àlex Martínez.

El protagonista és en Lluc, un nen de 9 anys molt poruc, que aprèn a conviure amb les seves pors gràcies a una experiència sorprenent, la nit abans de marxar de colònies. Aquella nit, quan en Lluc està a punt d’adormir-se, la Guardiana de la Por es cola per la seva finestra. La Guardiana es dedica a vetllar perquè la por no desaparegui del món, i li vol fer entendre a en Lluc que tenir por no és dolent. Mitjançant un viatge a través dels malsons de diferents persones que en Lluc coneix molt bé, li farà veure que hi ha molts tipus de por, i que tenir por no té perquè ser un defecte. Gràcies a la Guardiana, en Lluc entendrà que la por és necessària per viure, i que hi ha pors que l’únic que fan és impedir-nos viure amb plenitud. Després d’adonar-se que tenir por és normal, decidirà ser valent i anar a les colònies, i aquells dies seran els dies més feliços de la seva infància.

Podeu veure l’actuació al següent enllaç: